четвъртък, октомври 04, 2007

Brown Cup 2007

29.09 - Спринт - В Горна Оряховица пристигнахме с малко закъснение. Първо стартираха мъжете, които трябваше да бягат One Men Relay. Първи стана Кирил Николов, като победи Иван Сираков с 8 секунди.
Аз стартирах в 16:53 - една минута след Борислав Димитров. Маршрута ни беше 1.6 км с 10 кт. Стартирах и като бях на 30 метра от трета видях Боби да излиза от нея. Но за четвърта се ослушах малко и той вече ми беше избягал. После подминах пета след това и шеста. Седма я бягах добре. За осма взех друга точка, която беше на 20 метра от моята но добре че си погледнах сигнатурата. Девета незнайно защо я бягах от горната страна на стадиона където е по-заобиколно и за капак на всичко едвам я видях. Останах втори на две минути след Борислав Димитров.
30.09 - Средна - Средната дистанция се проведе на 40 км. от Велико Търново в посока Варна.
Маршрута беше 4 км. с 17 кт. Стартирах добре като първа и втора ги бягам безгрешно. За трета избрах доста глупав вариант (качих се чак на пътя - 7 хоризонтала.) точно на КТ ме настигна Григор Караиванов, стартиращ четири минути зад мен. Четвъра, пета и шеста ги бягахме заедно, а за седма аз излязох на поляната после подминах КТ и оставих около минута докато я намеря. Осмя и девета - доста добре, а0 за десета се мотах и оставих половин минута. За единайста отново оставих половин минута. Дванайста, тринайста и четиринаиста отново бягах добре. За петнайста имаше леко спускане и после адски голям баир, но я минах добре и даже давам първо време :) Шеснайста и седемнайста бяха лесни. За деня останах трети, а в общото се наредих втори.
КАРТИ
Събота и Неделя ще взема участие в НК "Дряново" и финалният кръг на БПК.