сряда, октомври 03, 2007

Купа "България" 2007

На 05.09 поехме на дългото и отегчително пътуване към Обзор. След като пристигнахме и се настанихме отидохме на плаж.
06.09 - 5-ти кръг на БПК -Стартирах и още за първа бъркам. Втора и трета - добре, за четвърта избрах вариант покрай старта за да мога да избегна голямата навалица по централната улица, но в края се набутах в тълпата и се замотах. Това ми костваше повече от една минута. До края не направих други грешки. Бягах в М20 и се наредих 5 (от 9).
07.09 - 1-ви ден на Купа "Б-я" - стартирах добре, като за първа избрах варианта по пътя. Втора, трета, четвърта и пета добре. За шеста оставих 30 секунди, за седма 1 мин. Осма - глупав вариант - 2-3мин. За девета оставих още 50 сек. и докрая добре.Класирах се 8 на почти 10 мин от Борис Йосифов
08.09 - 2-ри ден на Купа "Б-я" - 6.4 км, 16 кт. Още за първа оставих около минута. Втора, трета и четвърта - добре. За пета се забавих доста защото на подметките ми се образува около два пръста кал и това ми попречи да бягам по-бързо. Шеста - десета - добре. Единайста - 1 минута. Идо края добре. Първи стана Григор Караиванов с 43:29, а аз съм 9 с 55:08.
09.09 - 3-ти ден на Купа "Б-я" - Не ми се коментира. В крайното класиране останах 18.
КАРТИ